Email: jevticj.vts@gmail.com
Одсек: Одсек за медицинске и пословно-технолошке студије
Катедра за економске науке и гастрономију
Биографија
др Јелена Јевтић рођена је 30.09.1990. године у Шапцу где је завршила основну и средњу економску школу „Стана Милановић“, смер економски техничар. Завршила је дипломске академске студије студијски програм: Маркетинг – дипломирани економиста 2013. године на Економском факултету у Суботици, Универзитет Нови Сад. Просечна оцена на основним академским студијама је 9,11 и одбрањеним дипломским радом на тему „Ставови потрошача“ са оценом 10 (десет). Завршила мастер академске студије студијски програм: Маркетинг, мастер економиста 2014. године на Економском факултету у Суботици, Универзитет Нови Сад. Постигла је укупан број ЕСПБ бодова 60, са општим успехом 10,00 у току студија са оценом 10 (десет) на одбрани Мастер рада „Етички ставови потрошача у односу на мотив етичког чињења предузећа“, са оценом 10 (десет). Завршила докторске студије трећег степена на Економском факултету у Суботици, Универзитет Нови Сад на студијском програму Пословна економија и менаџмент, модул Маркетинг. У оквиру докторских студија положила је све испите предвиђене студијским планом и програмом са просечном оценом 9,71. Докторску дисертацију на тему „Ефекти незадовољства корисника услуга у земљама Западног Балкана“ одбранила са оценом 10 (десет).
Од 2014. године запослена је на Високој медицинској и пословно – технолошкој школи струковних студија у Шапцу. Од 2014. до 2015. године радила је у звању сарадника у настави, а за период 2015-2018. године и 2018. до септембра 2020. бирана је у звање асистента за ужу научну област Економија. Од септембра 2020. ради у звању вишег предавача на Одсеку за медицинске и пословно – технолошке студије, Академије струковних студија Шабац. Ангажована је за извођење наставе на предметима: Пословна економика, Основи рачуноводства, Јавне финансије, Пословне финансије, Маркетинг, Пословно окружење, Пословна етика и комуникација и Пословни план.
др Јелена Јевтић члан је комисије за упис студената за упис 2015/2016., 2016/2017., 2017/2018., 2018/2019., 2019/2020.; члан тима за промоцију школе и Комисије за квалитет и самовредновање. Од школске 2017/2018. па до конституисања Академије Шабац предводила је испред наставног особља рад Студентског парламента Високе медицинске и пословно – технолошке школе Шабац и у том периоду учествовала у организацији реализацији бројних активности истог. Од 2017. године организује и реализује студентско такмичење „РеклАматери“, као и радионицу и трибину намењену студентима завршне године са темом „Корак до посала“. Од школске 2016/2017. задужена је за креирање и реализацију промотивних активности Високе медицинске и пословно – технолошке школе. Члан је маркетинг тима Академије струковних студија Шабац.
др Јелена Јевтић је председник Савета Академије струковних студија Шабац од 31.08.2020. године
Области научног и стручног усавршавања Јелене Јевтић су маркетинг услуга, маркетинг у туризму, CRM, понашање потрошача. Члан је CeMar-a, Јелена Јевтић од 2016. године има диплому Привредне коморе Србије за тему „Праћење задовољства корисника кроз поступање са приговорима ИСО 10002:2016 и законска регулатива“, и захвалницу за изузетан допринос развоју и промоцији Високе медицинске и пословно-технолошке школе.
Списак научних радова и стручних радова
М24 – рад у националном часопису међународног значаја (1)
- Tadić, J., Jevtić, J., & Jančev, N. (2019). Modeling of critical profitability factors: empirical research from food industry in Serbia. Economics of Agriculture, 66(2), 411-422. UDC: 658.155[168.52:663/.664(497.11)
М51 – рад у врхунском часопису националног значаја (5)
- Jevtić, J., Tomić, S., & Leković, K. (2020). Customer experience in the tourism industry–Determinants influencing complaint behaviour. Hotel and Tourism Management, 8(2), 25-33.
- Jevtić, J. (2015). Савремени трендови у продаји – појава удружених програма лојалности. Анали Економског факултета у Суботици, Vol.51, No.34. ISSN 0350-2120, UDK: 330
- Комазец, Љ., Томић, С. и Јевтић, Ј. (2017). Савремени концепт мерења ефикасности – примена Balanced Scorecard (BSC). Анали Економског факултета у Суботици, Vol. 53, No.38, 121. ISSN 0350-2120, UDK: 330
- Марић, Д., Жнидершић, К. Р., Паскаш, Н., Јевтић, Ј. и Кањуга, З. (2017). Савремени потрошач и електронска интерперсонална комуникација. Маркетинг, 48 (3), (2017), ISSN: 2334-8364, UDC: 339+658
- Tomić, S., Marić, D., Leković, K., & Jevtić, J. (2018). Consumers’ propensity to complain towards tourist agencies’ services: Evidence from Serbia and Croatia. Industrija, 46(3), 113-131. UDC: 366.72.338.486.2 (497.11+497.5) 658.818.4
М53 – рад у националном часопису (5)
- Јевтић, Ј. и Зеленовић, Ј. (2015). Интернет и друштвене мреже у промоцији високошколских установа. Економија-теорија и пракса, 8, 2. ISSN 2217-5458, UDK:33
- Јевтић, Ј., Алавук, Ђ. и Петревска, М. (2015). Етички ставови потрошача у односу на мотив деловања туристичких агенција. Часопис туристичко пословање, Београд, 15, 115. ISSN 0354-3099
- Alavuk, Đ., Jevtić, J. & Petrevska, I. (2015). Sales Promotion as s Determining Factor in the Competitive Position of the Company. Journal of Engineering Managment and Competitiveness (JEMC) Zrenjanin, Vol.5, No. 1, (2015), 50. ISSN: 2217-8147
- Томић, С., Комазец, Љ. и Јевтић, Ј. (2017). The Modern Concept of Measuring Efficiency – Implementation and Attitudes of BSC. TEM Journal, Vol.6, No.3. 525. ISSN 2217-8309
- Јокић, З. и Јевтић, Ј. (2017). Управљање перформансама производње. Journal of Engineering & Processing Management, Vol. 9, No. 1, 56. UDC: 658.5:005.6
М33 – саопштење са међународног скупа штампано у целини (5)
-
Mijić, M., Grujić, I., Čabarkapa, D., Jevtić, J., Mijić, Lj. (2018). Using note-Taking Applications in Higher Education, Proceedings of papers, IX Internacional Conference of Ihformation Technology and Development of Education ITRO 2018., Tehnical Faculty „Mihajlo Pupin“, Zrenjanin, Republic of Serbia
-
Jokić, Z., Jevtić, J. i Sekulić, V. (2020). Tourism And Covid – 19: The Struggle For Long-Term Loyality Of Toursim Service Users. 23. International Conference ICDQM: Life Cycle Engineering and Management, Prijevor, Republika Srbija, (potvrda o prihvatanju rada, 15.05.2020.)
- Алавук, Ђ. и Јевтић, Ј. (2015). Потрошачке преференције и ставови као фактори у креирању политике производа у условима глобализације. 18. Међународна конференција, Пријевор, 535. ISBN 978-86-86355-18-8
- Alavuk, Đ., Jevtić, J. & Matić, A. (2016). History of tourism education and training, 3rd Belgrade International Tourism Conference, BITCO, Belgrade, Serbia, 251-263, ISBN 978-86-82371-46-5
- Jevtić, J., Leković, K. & Tomić, S. (2018). Socio-demographic characteristics as influence factors on the complainant’s loyalty – the tourist agencies of Serbia and Croatia, 2nd International Scientific Conference ITEMA 2018: Recent Advances in Information Technology, Tourism, Economics, Management and Agriculture, Technical University of Graz, Austria
М63 – саопштење са скупа националног значаја штампано у целини (1)
- Ковач Жнидершић, Р., Лековић, К. и Јевтић, Ј. (2017). Комуникација у породици – фактор потрошачке социјализације деце. Менаџмент и маркетинг – Трендови и утицаји на ефикасност тржишта у Републици Србији, Суботица, Србија, 06.10.2017., ИСБН: 978-86-403-1530-2 (М63)
Приручници
- Јокић, З. и Јевтић, Ј. (2017). Припручник из Пословне етике и комуникације, Висока медицинска и пословно – технолошка школа Шабац, Шабац.